„Talpam alatt sár és ingovány”
Mondhatja minden szerencsétlen 17-es villamos, miközben egy állapotos tetű tempóját felvéve poroszkál a Frankelen. Az aláázott sínpálya remek alapja a budai villamosközlekedés észak-déli ütőerének. A fejlesztés eredményeként akár 12 km/h-ra is változhat a vonalon a maximális sebesség. (mielőtt fonódóról álmodozunk talán fel kellene újítani vágányokat)
Persze a Villamosimádó Egyház Kérlelhetetlen Előőrse (röviden VEKE) szemében az is akadékoskodásnak tűnik, ha az érintettek szerint a Bécsi út és a Frankel Leó utca burkolatát fel kellene újítani, mielőtt a Kedves Vezető Nagy Projektjét megvalósítanák. (esetleg még használható lenne) Ha a felújítás elmarad, akkor a sorjázó Q7-esek és a villamosok még az eddigieknél is jobban akadályozzák majd egymást.
A Nagy Projekt működőképessége azon múlik, hogy a villamosok megfelelő sebességgel, az autóforgalomtól elválasztva közlekedhetnek-e. (ezek híján csak lufi)
Kis színes:
A 17-es vonalán tartott nagy sikerű VEKE tagtoborzó. (szükségük van villamos mérnökökre)